16 Şubat 2009 Pazartesi

Yaşlı Brad ve İlginç Bir Hayat Hikayesi



Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi

Bu nasıl güzel bir film,nasıl güzel bir anlatım tarzıdır bilemedim...Dönemi yansıtışı,makyajı,senaryo,kurgu ve herşeyden önemlisi oyunculuklar süper...Brad'i öldür hakkını yeme.(Brad ölmesin :(( filmde olsa) Belki de bu kadar övmemizin ve bu filmi bu kadar beğenmemizin sebebi uzun zamandır böyle klasik olacak filmlere hasret kalmamız olabilir.Heryerde çıkan abuk sabuk argo içeren gençlik filmlerinden artık millete bıkkınlık gelmişti.Herneyse ben son derece etkilendim ve hergün heryerde fragmanınıda görsem ay Benjamin diye kendimden geçtim.Son derece etkileyici ve(kimilerine göre çok sıkıcı olsada)çok sürükleyici... İnsan ister istemez kendini sorguluyor ve ben olsaydım napardım,nasıl yaşardım diye düşünüyor.Filmin akışı ve son 20 dakikası gözyaşılarına boğulmama neden oldu.Kaybettiklerimiz ve kaybedeceklerimiz,kaybetmemek için uğraştıklarımız... ımdb'den 8,3 puan alan ve 13 dalda Oscar'a Aday gösterilen The Curious Case of Benjamin Button Oscar Ödüllerinin bir kısmını götürecek David Fincher 'a ise istediğini verecek, ayrıca izleyen daha çok kişinin hayatını ve hayata dair gerekli öğretileri yeniden gözden geçirmesine neden olacak gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder