16 Mart 2009 Pazartesi

Bu albümüde bensiz yaptınız ya :p

Hande'cim canım ciğerim gene benden habersiz albüm yapıyomuş diye duydum olsun şarkılar güzel olsun affederim dedim,o kadar güzel fotoğraflar çektirmiş bi açıp sormadı hayatım nasıl olmuş diye fotolar kalite hakkını yemiyim dedim gene affettim ama son davranışını hiç kaldıramam sen git Teoman'la düet yap haber verme olmadı Hande olmadı...''Hayrola'' ne ayak????? Arsız diye şarkı yaz onu oku Teoman'la....Arsızlığının daniskası bi haber ver gülüm bari koşup geleyim ikinizi yanyana göreyim...

ARSIZ SAKLAYAMAYIZ ARTIK AŞKI
ALEV ALDIK
SÖNDÜREMEYİZ YANDIK
ELİ YEL ALDI

TESADÜF DEĞİL BU YANGIN SEN ÇIKARDIN
GEÇ KALDIN, YİNE GEÇ KALDIN
YARIM KALDIM , SENSİZ KALDIM

AŞK VARSA KARŞINDA
KİM YENEBİLİR
ZAMANIMI KİM YENEBİLİR
SAVAŞMA BOŞUNA
NE OLABİLİR
NE ŞİMDİ NE SONRA
ÖDÜN VERİR
ÇAL KAPIMI ÇAL
BU RUH ARSIZ KARARSIZ
SOY BENİ İÇİM RAHAT
AKLIM TUTARSIZ
ÇAL KALBİMİ ÇAL
BU RUH ARSIZ KARARSIZ
ÇÖL GİBİ İÇİM KURAK
SUSUZ VE YALNIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder