18 Mart 2009 Çarşamba

By Serçe

Özledim o şen kahkahanı,bıyıklarını,hard diye kameradan ısırmanı,parmaklardan kalp yapıp gönlümün tahtına kondurmanı,kalçanı,oynak ellerini sırtında kavuşturup yılan dansını tersten yapmanı özledim,nerdesin Vendetta'den bozma prens Erkan Serçe...Uzun zaman ara verdikten sonra sırf tanıtımda bu adam için izliycem dediğim Yemekteyiz'de görüp keşfettiğim yüce şahsiyet,adam senin elin Alamanyalarında neyşin var gel vatanına böyle beyinler yurtdışında boşa harcanıyor valla araştırdığım kadarıyla bordum barlar sokağında bayağı çalışmışlığı var,sonra Almanya'ya gitmiş oryantel dans eğitmenliği yapıyormuş...Youtube'da aynı mekanda çekilmiş bol bol klibi var...Evlenip ayrılmış 2 çocuğu varmış.En son zap esnasında Çağla ve Alişan programınında görmüştüm kendisini.Evi muhteşem bal dök yala ya o ne evdi yaaa bayıldım.Allah seni başımızdan eksik etmesin varlığın bir dert yokluğun yara :p Çıkma tv'ye artık n'olur ya,netten videolara bakim dedim kendimi aşağıda nefes alırken buldum daraldım ya...

1 yorum: