22 Mart 2009 Pazar

Hasta ettiniz beni yaaaa

Televizyona nasıl bu kadar hasta insanları doldurabiliyolar anlamıyorum,resmen katil olur insan.Bu Pazar akşamı beni çileden çıkaranlar;

1.Pazar akşamları genellikle mucuk kuçumla beraber spor programları seyrediyoruz...Erdoğan Arıkan senden nefret ediyorum....İstediğin takımlı olabilirsin -hangi takımlı olduğu biliyorum ama yazmıycam-ama bir insan bu kadarmı haset olabilir senden nefret ediyorum gıcık oluyorum sana,ya varya Tv'yi kırcam senin yüzünden, bu arada Kuşum Aydın'la bir akrabalığın varmı acaba???

2.Sen ne biçim adamsın Gökmen Özdenak...İçki masasından kalkıp gelmiş gibi bir halin var...Sen kimi dövüosun ya yok Lincoln oynamam derse dövicekmiş.Kim kimi dövüoo ya bütün Brezilya başını yıkılır adam.Sinir etme beni....

3.Bülent Korkmaz....Ben seni hiç sevmem mucuk kuçumada söledim,bi iş yapamaz dedim.Çakma Fatih Terim....Ne bokum geldin ki anlamadım...

4.Ya ne dim artık Kedicik ve Zahide size kılım kızlar ya nerden geldiniz siz mıy mıy gezegeninden mi,ya insanları aptal mı zannediolar koyuyolar bunları ekrana gidin bi ya...Adın ne kızım: Zahide hıhıhıhı o gülüşü manyak edio adamı...O elini beline koymada nerene koyarsan koy...Sinir...

5.Esra Erol...Kızım anlamıyorum ben seni ya çok mu lazım koca koca yaşlı başlı adamları kadınları evlendirmek.Yani eskiden bu gibi işlere Pezevenk'lik denirdi.Şimdi meslek mi oldu.Ya senin neyini git evinde otur başka iş yap ya yazık günah ya rezil ediyosunuz insanlarıda...

Lincoln git oğlum buralardan,git yurtdışında oyna utansın bunlar...Götünüze soksun Lincoln emi...Herşey bitti Lincoln kaldı bi tek adam kalmadı dimi konuşcak hele o kadar ezik varken...

Hasta oldum ya her kanalda başka bi manyak...Aslında o kadar çok beni sinir hastası yapan varki,saymakla bizmet bu Tv illeti adamı manyak yapar,sayamadıklarıma sevgiler.Ayrıca mucuk kuçum allah aşkına değiştir şu kanalı cenabet yüzleri görmekten midem kalktı...

2 yorum: