8 Nisan 2009 Çarşamba

Başlık Zorunlu mu?


Bu konuya ne başlık yazsam bulamadım valla...
Dün akşam sevgili liliput beni aradı...uzun zamandır konuşmuyorduk.ordan burdan konuşurken dayanamıycam seni arama sebebim bana akıl vermen dedi.ben aşık oldum dedi çok sevindim tabi başta ne güzel kızım işte dedim.öyle diil dimple patrona aşık oldum dedi...Koca açık ağzımla yolda kalakaldım...ciddimisin,nasıl olur,saçmalama kızım lafları geçti aklımdan ama nedesem yalandı zaten diyemezdim de...ee napmayı düşünüosun dedim ilk başta.bilmiyorum ama karşılığı var biliyorum dedi.o bana hoşlandığını söyledi dedi.liliput'um adam evli kızım ve bildiğim gibi çocukları var değilmi dedim...o an öyle bir cümle kurduğuma pişman oldum gerçekleri suratına vurmak istermişçesine.katı bir kuraldı sanki evli erkeklere aşık olmamak.herkes birbirine aşık olabilirmi?aslında bu çok derin bir konu ve nedense bu konularda yorum yapmak beni kasar...bu konuda anca aklım kendime yeter,hayatım boyu hiç sevmemişimdir başkalarının hayatına karışmayı akıl vermeyi...
Herneyse valla liliput'um seni bu konuda yalnız bırakmak istemem ama en doğru kararı sen verirsin geyiğini ne yazıkki yaptım...olmıycaktı aslında haklıydım oda bunu bildiğimi biliyordu,duymak istediği bu değildi ama duymak istediğini söyleyemezdim...
Haklısın ne düşündüğünü biliyorum dedi.sonuçta iş ortamı ve ben bunu uzatmak istemiyorum,söyliycem olamaz diye ama içim içimide yiyor dedi...
İlerisini düşün dedim bende evet aşk şu an yaşanmalıydı belki ama aşık mıydı gerçekten.ona bunları söyledikten sonra sesinin bozulmasıyla bende kötü oldum.
Kolay bir durum değil ama abartmadan aşman lazım sana getirileri ve götürüleri ciddi olacaktır dedim...Zaten bu telefonda konuşulacak birşey değil,yüzyüze gelelim konuşuruz dedim.Kendimi senin yerine koyarak söyliyceklerim yada sana şuan söyliyceğim hiçbirşey seni tatmin etmiycektir.Zaten beni tanıyorsan sana diyceklerimide çok iyi biliyorsun...
Çok düşünmem lazım dimple dedi.izmire gidiyorum birkaç günlüğüne ciddi kafa toparlamaya dedi.
Kapattık...
Sonra ben bütün gece düşündüm.Bir ara aramak istedim ama onu yalnız bırakmanın daha iyi olacağına karar verdim...
Telefonu kapatmadan söylediği cümle ona karşı sorumluluk duygusunu arttırdı bende...dünyaya bir kere gelmiyoruz herşey yaşanmalı akışına bırak diyen bir sürü arkadaşın olmuştur ama iyi düşünmelisin ne ben,ne bir başkası karar veremez sadece akıl verir kendi çapında dedim...evet bi kaç kişiye danıştığım oldu dimple,ama sana sormak istedim sen benim dostumsun ve beni benden iyi biliyorsun dedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder