20 Nisan 2009 Pazartesi

Haftasonu ve Fimler!...

Bu haftasonu abarttık ve 6 film seyrettik mucuk kuçumla...
Cuma akşamı All the Boys Love Mandy Lane filmiyle başladık.Ben bu kadar salak bir gençlik bir filmi izlediğimi hatırlamıyorum yani.Bizde Vahşet Gecesi diye vizyona girecek filme,ne kadar boş vaktinizde olsa,para bok her filmi giderim desenizde gitmeyin göz zevkinize yazık.He karı güzel, zaten bu Mandy Lane denen hatun ya yönetmenin bacısı,ya sevgilisi yada sen bana ver ben sana film yapcam bahanesiyle kandırdığı bir kadın...Filmde okuldaki bütün erkekler bu kıza hasta hangimiz bozsak acaba diye sidik yarışı yapıyolar ama ablamız bulunmaz hint kumaşı,gösteripte vermeyen cinsten psikopatın en salağı çıkıo filmde ne başını ne sonunu anladım sadece kız güzel onu anladım yani daha doğrusu kazıdılar beynime...
Ama ben izliycem sen anlamamışsındır filmden diyosanız girin film sitelerine,bakın yorumlarına bitanesi iyi bile dememiş...
Bi kaç dakika moladan sonra The Forgotten Ones (aka The Tribe) filmini izledik.Bu film 2009 filmi ve Trip dilimizdeki adı...Mandy Lane salağından sonra bir umut izlemeye başladık...Şimdi okuyucu ne kadar Lost izlersin bilemem ama bu Lost çıktığından beri nerde bir ıssız ada bulsalar ellerindeki malzeme meme olsa film,dizi hemen orda çekiveriyolar...Buda böyle işte bi ıssız ada,canavar,arkada korku fonu bla bla bla yani...Grupçana adaya düşüyorlar arkadaşlar tekneleri batınca.Tabii korku filmi ya baştan otların arasından çıtır pıtır sesler gelio, meraklı kızımıza ne batıosa gidio bakmaya, olaylar başlıo işte böle.Yamyamcikler var bunlarada gün doğuyo taze et diye yiyiş başlıo...Gene filmin başında kurtulcağını tahmin ettiğimiz kızımız günün kahramanı oluo ve yamyamların başını öldürüo adadan botla atlıo gidio...Artık filmlerde mucuk kuçumla sıralama yapıyoruz bu ölcek sonra şu ölcek diye :p Herneyse bu filmdende tatmin olmayınca Tinto Brass filmlerinden birini mi izlesek derken sinemamıza yeni gelen Kehanet (Knowing) izleyelim dedik...
Gerçi bu orjinal değildi sinema çekimi idi ama girdik bir kere niyetine.
Nicolas Cage oyunculuğu tartışılmaz,hakkını verio...Fim çok güzel başladı gidin seyredin derim,özellikle sinemada ses efektleri dehşet güzellikte yanıtıomuş filmi ben evde seyrettiğim için farkına varamadım...İki saçma filmden sonra ilaç gibide gelmedi değil.Güzel değişik,sadece söylemeden edemiycem sonu çok basit kaldı ben çok farklı bir son beklemiştim..Sonuçta fantastik bilim kurgu çokta mantıklı bişeyler beklememek lazım...
Bir ara Anında Görüntü Show'da vardı kategori film anlatma neler çıkıodu ya...
Ormantik Korku Belgesel türü gibi :p
Neyse bu aralar sinemeya gitmeyi düşünüosanız bu filme gidin bence...
Cumartesi akşamı ise ilk önce The Uninvited (Davetsiz) filmiyle başladık.Buda 2009...
Hasta kızımız akıl hastanesinden iyileşmiş halde çıkar ve eve gelir...Annesini yangında kaybettikten sonra üşütmüştür çünkü...Ablasıyla birlikte herşeyden sorumlu olarak annesinin eski hemşiresi babasının yeni hatunu olan Rachael'i sorumlu tutarlar...Rachael'de öle bir karı ki biz bile inandık onun haltları yediğine ama sonu şaşırtıcı...İskelet Anahtarı seydereler bilir onun gibi işte...Vaktiniz varsa izleyin orta şekerli...
Sonra benim çoook çook izlemek istediğim,arkadaşlarımın izle artık şunu dediği The Other Boleyn Girl (Boleyn Kızı) filmini seyrettim...Ve şu ana o ana kadar seyrettiklerimin en iyisi olduğuna karar vermem filmin bitmesini bile beklemedi...Natalie Portman ve Scarlett Johansson kardeş birinin gözü yükseklerde ki bu Natalie ,diğeri köy hayatı sıcacık evimde yaşiim gidim derdinde...Ama Kral VII. Henry ve kızların babası,dayısı bunları bildiğiniz oo..pu yapıo...Kral'ın erkek çocuğu bir türlü olmuo,karısı doğuramıyoo.İlk önce Natalie kakalıyolar ama karı salak olduğu için yapamıo,sonra Kral Scarlett'ı görüo ve dili düşüo...Herneyse bunlar kaynaşırken Natalie gene ortaya çıkıo ve ülke birbirine girio...Çok detay anlatmıycam bundada izleyin bu filmi zaten geçen senenin filmi her yerde bulursunuz...Benim izlememe ısrarım Natalie Portman yüzünden ben bu karıya gıcığım bu filmi izledim iyice gıcık oldum.Hasta ruhlu ya ama rolünü iyi yapıo yiğidi öldür hakkını yeme şimdi...Kızların baba ve dayıları da ne adammış be bir ara kendileri kralın koynuna giricek sandım valla....Neyse buda bitti haftasonunu son filmi Zombie Strippers! idi...Bu ne rezalet bu ne pislikti anlamadım filmi düşününce bile midem kalkıo ki ben Zombi filmleri manyağı bir insan olaraktan bu salak ötesi filmden nefret ettim.Aslında bence burda esas tema striptizcileri ve Jenna Jameson'ı nasıl iğrenç ve çirkin gösterebiliriz...İzlemeyin elinize geçerse çöpe atın sonunu bile izlemedim ya...Emeğe saygı ama bunda pek emek göremedim yani...
İşte okuyucu haftasonu böyle film aktivitesine kaptırdım kendimi.Aralarında en çok Boleyn Kızı'nı beğendim açıkçası...İster istemez tarih kokan filmler işler yapıo...
Yalnız dikkatimi bişey çekti şimdi izlediğim filmlere bakıyorumda hepsinda başrol kız,fikir kız,nedir bu kadın milletinden istedikleri anlamıyorum bir salak yapıyolar bi zeki,bi şeytan yapıolar bi melek...Birazda erkek temalı çekin yahu...Uğraşmayın artık cinsimizle pliss....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder