29 Nisan 2009 Çarşamba

Karafelek saçıma ne gerek!...

Bundan 1,5 ay önce saçlarımı siyaha boyattım ohh çok iyi yaptım yeni bir akım başlattım, görüceksiniz önümüzdeki sezon siyah saç moda :p
şimdiden başladılar saçları koyultmaya :p
ama ben gene paspal paspal o madam topuzumla dolaşım ama nedense bu işe geldimi kılımı kıpırdatmak gelmiyor içimden utanmasam pijamalarımla gelicem hiç kasmıycam ama olmuyor bende kot ve swit ile idare ediyorum dışardada süslenip püsleniyorum çünkü bu iğrenç yer için kendimi kasmıyorum belki böyle gelirsem hem kovarlar beni diye düşünüyorum aslında yakında üstüm başım kusmuklu dolaşsam mı diye aklımdan geçmiyor değil :p
Neyse ben sarıdan siyaha kadar kızılda dahil olmak üzere uzun bir boya evresi geçirdiğim için artık kafada saç kalmadı. Ya gititm soğan kabuğu yaptım oda çakma turuncu oldu gerçei ama gitti gene herkes yaptı.Şimdide siyah ama saçım herkes bu renk olursa bana gene basarlar ben ne yapcam saçımı ya gidip gece mavisi yapim diyorum ama bu seferde kusmuklu eşorfman yüzünden değil saçım yüzünden atılırım oysa ben kusmuk olayıyla hatırlanmak istiyorum...
Şaşırdım kaldım bu yaz böyle geçer ama seneye mutlaka yeni bir renk bulmam şart...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder