9 Nisan 2009 Perşembe

Kış Masalı...

Sezen Aksu'nun en sevdiğim albümüdür Sezen Aksu Söylüyor...Her şarkısını ezbere bildiğim albüm...
Neden aklıma geldi Sezen Aksu 08 - 09 Mayıs'ta Bostancı Gösteri Merkezi'nde konseri var gitmek istiyorum kanaldan bilet bulursam birisinden...
Sonra aklıma en sevdiğim şarkısı geldi...
Kış Masalı...
Kış Masalı

Bir su damlası ürperir tenimde
Bir temas hatılarım ta eskiden
Gözlerimi unuturum masallarda ağlayamam ki ben

Su gibi çırılçıplak ve aydınlık
Saz gibi durdum şiddetin önünde
Sevgiyi bilmiyorlar bilmiyorlar
Söyleyemem ki ben

Yabanım, sevgilim, esmerim, sebebim
Bir gün bir kış masalında sevip yitirdiğim
Şimdi artık korkudan şarkılar mırıldanan
Öpüşünle yaralı bir kız çocuğuyum ben

Her sözüm mühürlenmiş, kilitlenmiş
Bin öpücükten, bin dokunuştan
Uyumasam da canımın çığlığını
Susturamam ki ben

Sezen Aksu Söylüyor (1989)
1.Bırak Beni
2.Şinanay
3.Gidiyorum
4.Son Bakış
5.Yıllar Sonra
6.Beni Kategorize Etme
7.Belalım
8.Kış Masalı
9.Aynalar
10.İstanbul Hatırası
11.Zor Yıllar
12.Gamsız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder