27 Nisan 2009 Pazartesi

Tarafımdan yapılan persuade oneself olayları!...

Nolurdu havalar güzel olsaydı,tamam yağmuru seviyoruz ama bu kadar kış kasvet + neşesizlik katıyor...Barajlar doldu tamam ya tuz gölü'de eski haline kavuşmuş...Kış çok uzun geldi bu sene kazak,kat kat kalın kalın giyinmekten bıktım.İnce askılı elbiselerimi özledim...Yaz gelsin istiyorum...
Canım siyah file çorap,parça parça mini etek,memişlerime dapdaracık oturan beyaz atlet üstüne deri ceket giyip burdan dünyanın diğer ucuna gitmek istiyor.Ondan sonra alaskamsı biryerlerde Josh'ı bulup vampirciklere karşı savaşsak birlikte o vampir olsa beni kurtarmak için sonra ölse...Çok sıkılmıştım zaten ondan kurtulsam eve dönsem mucuk kuçumun gözünde Resident Evil'deki Alice olsam :p Beni eli bıçaklı karate king zannetse kimse yanıma yaklaşmasa götepört sağ kolum olsa zombiciklere girse çıksa :p
Ekip kursam mucuk kuçusu ve pepem Action Man olsa küreselleşmeye kökten çözüm bulsak bunun üzerine artık uzaylıların americaya indiğ,baskınlar yapıldığı filmler yerine Türkiye için böle filmler çekilse...Hollywood'a gidip Woody Allen'ı görsem onu Teoman'la tanıştırsam Teomanı meşhur etsem...
21 odalı havuzu denize açılan villam olsa Florida'da sahilinde Lost çekilse'de ben indirmek için kıçımı yırtmasam perşembeleri...Jacko bizim evde makiyato takiyato içse mucuk kuçumla,karşılıklı tavla oynasalar Matthew McConaughey cepten arası kankalar tavlaya geliyorum diye elinde tekila bize gelse,bende dünyanın en yakışıklı erkekleri evimdeler diye Kenan Erçetingöz'ü arasam herkes uyuz olsa bana...Tony ile Eva,Victoria ile Beckham yanında Enrique Iglesias ile Anna Kournikova'yu getirseler okey oynasak hep birlikte...Havuz kenarında rakı içsek mangal yapsak adana,urfa yedirsem onlarada suşi neymiş lan deseler...
Hummer alsam,boeing 1517 alsam,3 katlı yat alsam,ada alsam orda prenses olsam...Narnıa'daki Aslan kuşlar börtü böcekler bana tapsa...
Matabu toplamadan uzaya çıkan ilk Türk karısı olsam aya gidip çişimle Dimple yazsam dolunayda dünyadan gözükse :p
..........
Yaz gelsede şezlongta,kulağımda müziğim,havuç-kakako kokarken ve vücudum güneşten simsiyah olurken bu hayalleri kurarak yatsam.... Yaz gelse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder