4 Haziran 2009 Perşembe

Vampir Olasım Var!...

Uzun zamandır yazamıyorum biliyorum ama kendimi öyle bir şeye kaptırdım ki sorma sölemem :p Twilight filmini indirmiştik ama seyretmedik...Sonra kitabı elime geçti ve bu Twilight furyasının ne kadar büyük olduğunu gördüm...İlk kitabı bitirmemin akşamına ikinci kitabı New Moon'u (Yeniay)okumaya başladım...3 günde bitti :p Ardından da üçüncü kitabı Eclipse (Tutulma) 'yi okumaya başladımve şu an bitmek üzere..Yani bide baktım ki ben bu vampirler kurtadamlar dünyasının içine girmişim.İlk kitabtan sonra filminide izledim ama ne yalan sölim o kadar beğenmedim...
Kitap daha ilgi çekici...4.kitap Breaking Dawn (Şafak Vakti) ise okunmak için çekmecede beni bekliyor.Ardından Midnight Sun (Gece yarısı Güneşi) ise daha çıkmadı bile....
Görüyosun sevgili blogum ben kafayı sıyırmış şekilde bu kitapları okuyorum.Kendime dışardan bakınca bi şaşırıyorum yani...
Ama mutluyum ne azından...Bi kitap beni mutlu ediyor...
Bana özlediğim ve yapmak istediğim şeyleri anımsatıyor :)

Kitaplar ilgili hiçbirşey anlatmıyorum okumanızı tercih ederim....

2 yorum:

  1. bizim tüm arkadaşlarda bu kitaplar sonrası bi edward cullen hayranlığı başladı.sonrasnda twilight hastalığa dönüştü herkeste :) ben de epey dalga geçince kendileriyle bana sen eninde sonunda okursun bu kitapları dediler :) ben de inat etmiştim "görürsünüz lan okumıycam işte hıııh" tarznda konuşup durdum uzun zaman :D ama şimdi gizli gizli okumak gibi planlarım var bu merakımı daha fazla engelleyemiycem :)

    YanıtlaSil
  2. ben de sardım, çok feciii:)

    YanıtlaSil