10 Mart 2009 Salı

Olsada izlesem canım çekti

Dışarıda yağmur yağıo delicesine ve ben işteyim.Evde uzanıp film seyretme istediğim çalışma aşkımın önüne bir engel koyuyor şu anda :p Düşündüm ne seyrederim diye şöyle canım kaç gündür Zombikli birşeyler çekiyordu.En son izlediğim Dead Set mini dizisinin etkisindeyim demek hala derkene bir anda kendimi Costi'yi ararken buldum.Kendisini çok severim ve şu anda battaniyenin altına girip izlesem başka bişeyde istemem... Madem izleyemiyorum bari aklımda kalanları yazayımda biraz hatırlayım dedim ,seyretmeyen için sipolıırr içerir.Şimdi bu John Constantin (Keanu Reeves)cehennemden yeni çıkmış, melez melek ve iblisleri görebilmek,tanıyabilmek gibi yetenekleri olan bir adamcağız.Bunları görerek insanlara yardım edio ki cennete gidebilsin. Öte yandan dedektif kızmız Angela Dodson'ın (Rachel Weisz) ikiz kardeşi garip bir şekilde intihar etmiştir.Angela araştırır didinir Costi'yi bulur çünkü kardeşinin ruhunun ömür boyu cehennemde kalacağından korkuyordur.Bundan sonra olaylar cehennem ve dünyamız arasında gidip gelir ki küvet sahnesi bittiğim sahnedir küvetim yok olsa denerim.

Constantine canım ciğerim (bu film Keanu'yu sevmeme neden olmuştur yani) ,yaşamı ve ölümü sürekli hafife alır,hayatten bezmiş bir köle misali sigaranın dibine vurur.


Arkadaşımız olaylarının bitme noktasında artık bıkmış intiharın eşiğine gelmiştir son sigarasını yakar ve kendini keser fakat Şeytan bunu izin vermez.Şeytan rolündede hasta olduğun adamlardan Prison Break dizisinde John Abruzzi karakterini canlandıran Peter Stormare var.

Herneyse Şeytanımız Costi'nin ciğerlerini çekip çıkarır ve onu tekrar dünyaya geri gönderir.Çünkü Şeytan suç işledikçe Costi'ye iş çıkar...
Filmi çıktıktan bayağı uzun bir zaman sonra izledim ben ama çok beğendim dediğim gibi Keanu Reeves'i hiç sevmezdim ama bu filmden sonra artık kalbimde onada bir yer var.Araştırdığım kadarıyla devamı çekilecekmiş ama çekilmese daha iyi ,yapmayın Amerikalı abilerim ne olur bari bu filmin içine sıçmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder