9 Mart 2009 Pazartesi

Çalıkuşu Efsanesi


Aklıma geldi bugün birden bire...Ben küçükken (ciddi anlamda küçükken) yayınlanıodu Çalıkuşu...Zamana yenilmeyen nadir eserlerden di hemde öle çok 1 sezon denemeyecek kadar uzun sürmemesine rağmen, mini dizi gibiydi...Cidden tekrar verseler gene izlerim abuk sabuk 2 - 3 sene öncesinin dizilerini temcit pilavı gibi vereceklerini bunun gibi dizileri versinlerde çoluk çocuk izlesin... mümkünse yenisi çekilmesin yeni Feride'ler ve Kamuran'la görmek istemem açıkçası ,kenan kalav ve aydan şener zaten yeteri kadar güzel yansıtmışlardı herşeyi ,hele kenan kalav şu devrin kıvanç tatlıtuğ'uydu o zamanlar millet ayılıp bayılıodu adam hala karizma canım hakkını vermek lazım,birde bu çalıkuşu'nun müziği vardıki (benim için hala önemli) millet on dakka önceden açardı müziği dinlesin diye öle daha yeni başlıo yarım saat özet gösterirler zaten deyip yeni bölümün bi kaç dakkasını kaçırmak yoktu...Müziği süperdi aradım taradım ancak video halinde Yutub'dan buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder