24 Nisan 2009 Cuma

24 Nisan Kutlu Olsun!...

Sabahtan beri söylüyorum bugün arife havası var diye...Herkes erken çıkıyo,işimiz var gücümüz var yok ya kimi yiyosunuz lan...Evde göt üstüne yatış yapcaksınız...Mucuk kuçusu bile yarımda eve gitmiş...Milletçe sevmiyoruz çalışmayı işte,işimiz gücümüz kaseyi dinlendirmek.Ama ne zaman sorsak birine bu ne hal hastamısın diye.Çok yoruldum yaaaaa çok çalışıyorum der.Yalan külliyen yalan işi gücü yatış,miskinlikten yoruluo.İlkokula giderken öğretmenimiz tahtaya ders çalışmama nedenlerimizi yazdırıyordu herkes oyun oynamak,tv izlemek yazarken ben kalkıp miskinlik yazmıştım hoca herkesinkini silip benim yazdığımı bıraktı ve hepimizi bu konu üzerinde konuşmamız için bir araya topladı.Sınıfça benim miskinliğime çözüm bulduk yani...O kadar çözdük ki bu olayı sabah yedilerden akşam sekizlere kadar çalışma gücüm ondandır :p O yüzden bu kör saatlere kadar buralarda sürünmekteyim :p Aman iş olsunda,biz çalışırız mantığındayız..Ama nedense böyleleri hep kaybeder daha doğrusu kazandıkları sadece fazla çalışmama tecrübesi olur...Derlerya 23 Nisan'ı milletçe kutluyoruz tüm ülkede diye..Aynen öyle sadece çocuklar tatil diye bilioduk yalanmış ülkece tatil hatta ertesi günde yarım gün yapıyoruz...Eeee böyle millete böyle hükümet tabii...Az bilem...Demiyorum herkes eşşek gibi çalışsın işinin başından ayrılmasın diye ama eşitlik olsun kardeşim ben deli dana gibi çalışırken,karşı masamdaki hadi byeee diye işini bırakıp gitsin...Oldu nerde böyle yağma,hemde işinide biz yapalım..Siktir lan elimi bile sürmem...Herneysime ben işimin başına dönim afferim kızıma çalışıo desinler ve çükçük altın taksınlar :p

1 yorum:

  1. Serzenişlerini destekliyorum:))

    Ayrıca şimdiden 25 nisanını kutlar, saygı ve sevgilerimi iletirim
    ahah:)

    YanıtlaSil