24 Nisan 2009 Cuma

Çarşamba Gecesi Seansları!...

Çarşamba akşamı malum ertesi gün çalışmadığımız için Cuma havası içindeydik.Oturduk sinema koltuğumuza,film seçtik.İlk filmimiz Silent Hill'di...
Çok duydum adını ama seyretmek geçmedi hiç aklımdan...Çok korku diyorlardı...
Bi korku hali içinde izlemeye başladık...
Çekirdek ailemiz var ve kızları uyurgezer sürekli Silent Hill evim diye sayıklıyor...Babası hastaneye yatıralım.Anası Silent Hill'e götürelim derken alıoo kızı yanına ana kız Silent Hill'e gidiyolar.Ama orası normal biryer değil tabii...Maden yatakları var ve 30 yıl önce ciddi yangın çıkmış.Herkes mahvolmuş...Neysime bunların peşine bir polis hatun takılıyor...Anamız Rose giderken aniden yolda küçük bir çıkıo ve kaza yapıooo...Uyandığında ise kendi kızı yok.Şehre kızını aramaya girio ve ondan sonra ebesininkini görüo...Çok çok abartıldığı kadar iyi değil ama keşke sinemada izleseydin diye pişman oldum,çünkü ses ve efektler muhteşem.Ayrıca çokta zeki bir film...Sonradan oturup düşündürücü...Saçma falan değil...Mutlaka izleyin... Mucuk kuçumun söylediği sonuda destekliyorum...
İkinci izlediğim filmde Troy...Bunuda Silent Hill gibi zamanında izlememkle hata yapmışım...Brad Pitt'i fazla sevemem ben...En son Benjamin'de izlemiştim orda çok beğenmiştim o ayrı...Burdada güzeldi adamın oyunculuğu süper ama ben ayyyyy Brad diye bayılan kızlardan olamadım nedense hiçbirzaman....Troy güzeldi,Orlando Bloom'u ilk defa bu kadar cılız ve gerzek gördüm... Nedense hiç beğenmedim onu ama oyuculukta süperdi...Onun dışında Eric Bana'dan bana baygınlık geldi.Ben bu adama vermem hayatta karılar nesine bayılıyolar anlamıyorum...Boleyn Kızları'ndada sinirdi.Natalie Portman'la yatan adamdan ne bekliyosunki...Troy'u eminim ki çoğu insan seyretmiştir,çünkü bugün herkes bana aaa yenimi seyrettin dedi...Bi eziklik hissettim...
Onun dışında adını şu an hatırlamadığım bir Jim Carey filminin yarısı seyrettik ,çok baydı bıraktık...
Çarşamba akşamındaki seanslarımızda bunlar vardı.
Bugün Cuma bakalım bu akşam ne seyredicez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder