22 Nisan 2009 Çarşamba

Ayakkabılık Gibiyim!...

Bugünlerde bir ayakkabı manyaklığıdır gidio,halbuki daha ayakklarımı açmaya hazır değilim.Zaten toynaktan beterler,iyi bir pedikür gerekiyor...Ama yazın bayılıyorum ayaklarıma onları yanık yanık,ojeli görünce kendimi hoş hissediyorum.Minnacıklar zaten minnacıklar dediğim bi 37-38 numara varlar aslında :)
Herneysime benim bu ayak faşizmi durumum her yaz başı pokeler beni...Ama bu sefer fena vurdu gibi...Birde geçen Haziran başı ayağımın kırılması ve bütün yaz parmak arası terliklerle gezmeminde etkisi var tabii...Gördüğüm her ayakkabıyı alıcam nerdeyse...En son mor püsküllü ayakkabıyı almak için Deıchmann'e gittim.Ama kahverengi püsküllü daha hoş durdu ve onu aldım...Arkadaşım bana doğum günüm diye stradavius'tan mavi babet almış.Bayılmıştım o babetede...Şimdi sırada Mangodaki mavi sandalet ve stradavius'taki mavi topuklu ayakkabı var :p



1 yorum: